Po udostępnieniu filmu „Wywiad ze słońcem narodu” na platformach VOD, Sony nawiązało współpracę z kolejnym dostawcą - amerykańską platformą cyfrową DISH Network. Autor: Magda Muszyńska.
"
Wywiad ze słońcem narodu" ("The Interview") mimo ograniczonej emisji w kinach, rozszerza swoją dystrybucję w USA poprzez kablówki, telewizje satelitarne i dostawców telekomunikacyjnych. Kontrowersyjny film jest dostępny na PlayStation Network, a także w Google Play, YouTube, Microsoft’s Xbox Video, iTunes i na stronie Sony - seetheinterview.com. Do grona dystrybutorów dołączyła dzisiaj druga co do wielkości amerykańska platforma cyfrowa - DISH Network.
„Od początku szukaliśmy jak najszerszego sposobu dystrybucji „Wywiadu ze słońcem narodu” i chcemy podziękować naszym nowym partnerom za pomoc w jego realizacji” – powiedział Michael Lynton, dyrektor Sony Entertainment.
Czytaj także: Wyniki finansowe "Wywiadu ze słońcem narodu"
Do 30 grudnia film zarobił 15 mln dolarów dzięki usłudze VOD. Natomiast wpływy z emisji w niezależnych kinach wynoszą 2,8 mln dolarów.
Źródło: deadline.com / zdjęcie główne: materiały prasowe
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h