W poniedziałek usługa PlayStation Network nie działała przez wiele godzin na wszystkich dostępnych urządzeniach. Sony przygląda się sprawie i myśli nad formą zadośćuczynienia dla graczy.
W poniedziałek sieć PlayStation Network nie działała od godziny 17:00 . O problemie
mogliście przeczytać na naszych łamach. Dziś już wszystko jest naprawione i usługa działa na każdym z urządzeń poprawnie. Sony jest świadome problemu i szuka jego przyczyny. Jednak przedstawiciele japońskiej korporacji nie wypowiadają się w temacie tego, co spowodowało wczorajszą awarię usługi.
Czytaj także: Dziecko wydało fortunę na aplikację Jurassic World
Sony zastanawia się nad formą rekompensaty dla graczy, którzy z powodu problemów z PSN nie mogli wczorajszego popołudnia i wieczorem korzystać z dobrodziejstw gry sieciowej, korzystania z funkcji społecznościowych i oglądania filmów oraz seriali za pośrednictwem PS Now.
Prawdopodobnie Sony wydłuży graczom czas subskrypcji PlayStation Plus, która na PlayStation 4 jest niezbędna do sieciowego grania.
O ile Sony wydłuży okres abonamentowy? Tego nie wiemy. Firma ma w późniejszym czasie podać szczegóły zadośćuczynienia dla graczy.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h