W roku 1998 sieć McDonalds oferowała sos Szechuan, który trafił do menu w ramach promocji filmu animowanego Mulan. Krótko po premierze tej produkcji sos zniknął i zyskał niemal legendarny status. Ostatnio pojawił się on w serialu Rick and Morty, a konkretnie w pierwszym odcinku 3. sezonu, który po raz pierwszy zaprezentowano 1 kwietnia tego roku. To właśnie ten sos miał stanowić jeden z motorów napędowych jednego z bohaterów - genialnego naukowca Ricka Sancheza.
Teraz, po niemal 20 latach ogłoszono, że słynny sos (wraz z 9 innymi) powróci do oferty i będzie dostępny w amerykańskich restauracjach w najbliższą sobotę, czyli 7 października. Będzie to jednorazowa promocja i potrwa zaledwie jeden dzień. Dodatkowo, klienci będą mogli zdobyć limitowane i numerowane plakaty dla każdego z sosów.
To nie pierwsza reakcja sieci fastfoodów na serial Rick and Morty. Wcześniej obiecali oni wysłanie butelki sosu do Justina Roilanda, jednego z twórców serialu. Niedługo po tym, wybrani fani serialu otrzymali swoje własne buteleczki sosów, które osiągnęły zawrotne ceny (nawet kilka tysięcy dolarów) w serwisach aukcyjnych.