Oglądalność serialu "Agentki" emitowanego w Polsacie systematycznie maleje - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

W okresie od 22 października do 19 listopada br. serial "Agentki", nadawany w środy o godz. 20.30, przyciagnął przed telewizory średnio 2,18 mln widzów. Udział w rynku w tym czasie antenowym ukształował sie na poziomie 14,16 proc.

Początkowo serial przyciągał przed ekrany 3,01 mln widzów a udział w rynku wynosił 19,74 proc.

Liderem rynku w środowym wieczornym paśmie była TVP1, która przyciągnęła średnio 24,57 proc. widowni. Stację wyprzedziły też TVN (22,43 proc.) i TVP2 (17,79 proc.).

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj