Z badań firmy doradczej PwC wynika, że 43 % respondentów uważa, iż kanałów telewizyjnych jest za dużo, a 33% ankietowanych uznało, że treści wideo powinny być darmowe. Warto zwrócić uwagę, że najpopularniejszym sposobem znajdowania czegoś do obejrzenia jest po prostu przerzucanie kanałów w telewizorze. Jeżeli chodzi o źródła wideo, bezapelacyjnie wygrywa serwis YouTube. Większość płatnych serwisów, takich jak Netflix, cieszy się znacznie mniejszą popularnością. Czytaj także: Ilu Polaków chce płacić za wideo w sieci? Rośnie rozpoznawalność Netfliksa Najchętniej oglądamy programy premierowe (45,2%), a także całe sezony seriali (odcinek po odcinku), jeżeli jest taka możliwość (36,5%). Statystyczny Polak za jeden kanał telewizyjny najchętniej zapłaciłby co najwyżej 5 zł (49% odpowiedzi respondentów), a za dostęp do konkretnego programu 1-2 zł (38%).
PwC
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj