Do tej pory Valve podchodziło bardzo liberalnie do kwestii screenów i filmów z gier sprzedawanych na platformie Steam. Nawet produkcje tworzone przez studio Gabe'a Newella często były promowane ilustracjami i innymi materiałami promocyjnymi, które nijak nie przypominały tego, jak dana gra wygląda w akcji. Ulegnie to jednak zmianie - od teraz wszystkie screeny prezentować mają faktyczną rozgrywkę. Czytaj także: Nadchodzi zima. Forza Horizon 3 z zimowym DLC Oznacza to, że już wkrótce z galerii znikną szkice koncepcyjne, fragmenty reklam i zrzuty ekranu ze scenek przerywnikowych. Ma to sprawić, że sklep Steam będzie jeszcze bardziej przejrzysty, a decyzje graczy o zakupie - bardziej świadome. Pierwsze zmiany widać już teraz - z karty gry Dota 2 zniknęły efektowne grafiki prezentujące bohaterów, zamiast tego zastąpiono je screenami bezpośrednio z gry.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj