Steep, nowa marka Ubisoftu, szykuje się do debiutu na PC, PlayStation 4 oraz Xbox One. Jej premiera już za kilka dni, w piątek 2 grudnia. Jednak nie ma co liczyć na przedpremierowe recenzje. Ubisoft podjął decyzję, że w przypadku tej gry, nie będzie wcześniej wysyłał do redakcji kopii  recenzenckich. Dlaczego? Czytaj także: Rainbow Six: Siege – szczegóły kolejnego sezonu gry Oficjalne tłumaczenie decyzji jest znane. Firma wystosowała odpowiedni komunikat na forum gry, w którym czytamy:
Aby zapewnić kompletne doświadczenie gry w Steep recenzenci otrzymają swoje kopie, kiedy serwery gry będą wypełnione rzeczywistymi graczami, tj. w dniu premiery, czyli 2 grudnia. To pozwoli im przeżyć podstawową funkcjonalność multiplayera z większą pulą graczy online.
Z jednej strony jest to uzasadnione, gra przede wszystkim stawia na zabawę i rywalizację online. Z drugiej jednak, po ograniu zamkniętej bety, miałem sporo obaw co do jakości tego tytułu i jego możliwości. Może właśnie te niedociągnięcia mają "wypłynąć" dopiero jakiś czas po premierze gry, żeby więcej graczy sięgnęło po ten tytuł nie znając praktycznie jego wad i zalet? Przypomnijmy, podobnie zrobiła Bethesda ze swoimi ostatnimi tytułami. Jak się później okazało, wydawca wyszedł na tym bardzo dobrze. Doom, Dishonored 2 i Skyrim w wersji remastered wypadły bardzo dobrze. Może i Steep powtórzy to osiągnięcie.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj