Wirtualna rzeczywistość to technologia, której nie można odmówić potencjału. Mimo tego, do tej pory ciężko jest znaleźć wiele produkcji, które wykorzystywały by ją w satysfakcjonujący graczy sposób. Są jednak takie tytuły, których popularność robi wrażenie i tak się składa, że jedną z nich jest gra polskiego studia - Superhot VR. Superhot VR sprzedało się w 800 tysiącach egzemplarzy. Deweloperzy poinformowali, że tytuł ten zarobił więcej niż klasyczna wersja tej produkcji, która zadebiutowała w 2016 roku i nie wykorzystywała wirtualnej rzeczywistości.  Trudno się jednak temu dziwić - gra polskiego studia znajdowała się na listach bestsellerów wśród gier VR zarówno w cyfrowym sklepie PlayStation, jak i na platformie Steam.
Zobaczyliśmy duży wzrost naszej sprzedaży. Coraz więcej osób decyduje się na zakup gogli VR i wiele z nich kupuje Superhot VR. To nie tak, jak w przypadku standardowych gier, gdzie sprzedaż po jakimś czasie spada i ludzie się nudzą i kupują nowe rzeczy. W przypadku VR gdy trafiasz na listę bestsellerów wygląda to tak, że ludzie kupują gogle i kupują twoją grę - tłumaczy Tomasz Kaczmarczyk, współzałożyciel Superhot Team w rozmowie z niemieckim serwisem MIXED. 
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj