Kiedy niezadowolenie graczy "Destiny" sięga zenitu w sprawie wyłączności DLC dla Red Bulla, do akcji wkracza nasz polski Techland ze swoją propozycją.
Activision wspólnie z właścicielem marki Red Bull promują grę "
Destiny" i kuszą ekskluzywną zawartością na dodatek tylko dla tych graczy, którzy zakupią limitowane wersje napoju energetyzującego. Techland, product gry "
Dying Light", wyśmiewa pomysł Activision i oferuje alternatywę dla graczy.
Czytaj także: „Batman: Arkham Knight” – wersja na PC wycofana ze sprzedaży
Całe zamieszanie wokół DLC do "
Destiny" sprytnie wykorzystuje Techland, który popularyzuje zdrowy tryb odżywiania i oferuje... darmowy dodatek do "
Dying Light". Wystarczy tylko opublikować na twitterze swoje zdjęcie w trakcie picia szklanki wody i oznaczyć je tagiem "#DrinkRightDyingLight".
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h