Activision wspólnie z właścicielem marki Red Bull promują grę "Destiny" i kuszą ekskluzywną zawartością na dodatek tylko dla tych graczy, którzy zakupią limitowane wersje napoju energetyzującego. Techland, product gry "Dying Light", wyśmiewa pomysł Activision i oferuje alternatywę dla graczy. Czytaj także: „Batman: Arkham Knight” – wersja na PC wycofana ze sprzedaży Całe zamieszanie wokół DLC do "Destiny" sprytnie wykorzystuje Techland, który popularyzuje zdrowy tryb odżywiania i oferuje... darmowy dodatek do "Dying Light". Wystarczy tylko opublikować na twitterze swoje zdjęcie w trakcie picia szklanki wody i oznaczyć je tagiem "#DrinkRightDyingLight".  
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj