Techland nabija się z „Destiny” i Red Bulla
Kiedy niezadowolenie graczy "Destiny" sięga zenitu w sprawie wyłączności DLC dla Red Bulla, do akcji wkracza nasz polski Techland ze swoją propozycją.
Kiedy niezadowolenie graczy "Destiny" sięga zenitu w sprawie wyłączności DLC dla Red Bulla, do akcji wkracza nasz polski Techland ze swoją propozycją.

Activision wspólnie z właścicielem marki Red Bull promują grę "Destiny" i kuszą ekskluzywną zawartością na dodatek tylko dla tych graczy, którzy zakupią limitowane wersje napoju energetyzującego. Techland, product gry "Dying Light", wyśmiewa pomysł Activision i oferuje alternatywę dla graczy.
Czytaj także: „Batman: Arkham Knight” – wersja na PC wycofana ze sprzedaży
Całe zamieszanie wokół DLC do "Destiny" sprytnie wykorzystuje Techland, który popularyzuje zdrowy tryb odżywiania i oferuje... darmowy dodatek do "Dying Light". Wystarczy tylko opublikować na twitterze swoje zdjęcie w trakcie picia szklanki wody i oznaczyć je tagiem "#DrinkRightDyingLight".
Źródło: twitter.com / fot. Techland



naEKRANIE Poleca
ReklamaDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1983, kończy 42 lat
ur. 1992, kończy 33 lat
ur. 1994, kończy 31 lat
ur. 1981, kończy 44 lat
ur. 1973, kończy 52 lat

