Techland nabija się z „Destiny” i Red Bulla
Kiedy niezadowolenie graczy "Destiny" sięga zenitu w sprawie wyłączności DLC dla Red Bulla, do akcji wkracza nasz polski Techland ze swoją propozycją.
Kiedy niezadowolenie graczy "Destiny" sięga zenitu w sprawie wyłączności DLC dla Red Bulla, do akcji wkracza nasz polski Techland ze swoją propozycją.

Activision wspólnie z właścicielem marki Red Bull promują grę "Destiny" i kuszą ekskluzywną zawartością na dodatek tylko dla tych graczy, którzy zakupią limitowane wersje napoju energetyzującego. Techland, product gry "Dying Light", wyśmiewa pomysł Activision i oferuje alternatywę dla graczy.
Czytaj także: „Batman: Arkham Knight” – wersja na PC wycofana ze sprzedaży
Całe zamieszanie wokół DLC do "Destiny" sprytnie wykorzystuje Techland, który popularyzuje zdrowy tryb odżywiania i oferuje... darmowy dodatek do "Dying Light". Wystarczy tylko opublikować na twitterze swoje zdjęcie w trakcie picia szklanki wody i oznaczyć je tagiem "#DrinkRightDyingLight".
Źródło: twitter.com / fot. Techland




naEKRANIE Poleca
ReklamaDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1963, kończy 62 lat
ur. 1984, kończy 41 lat
ur. 1968, kończy 57 lat
ur. 1974, kończy 51 lat
ur. 1964, kończy 61 lat

