Firma TFP, należąca do Zygmunta i Tobiasa Solorzów, znacząco zwiększyła swoje wpływy.
Firma TFP zajmuje się produkcją audiowizualną od 2004 roku. Jej działalność opiera się na trzech filarach - produkcji telewizyjnej, reklamie oraz produkcji filmowej. TFP wyrosła z produkcji audycji telewizyjnych; większość stanowiły autorskie projekty ich zespołu. Intensywnie działają też na krajowym rynku reklamowym.
Należąca do Zygmunta i Tobiasa Solorzów firma, która produkuje głównie spoty i zwiastuny dla Cyfrowego Polsatu, w 2019 roku osiągnęła wzrost przychodów o 41 procent do 45,13 milionów złotych i spadek zysku netto z 1,78 do 1,41 miliona. Łączne przychody z produkcji marketingowych i telewizyjnych zwiększyły się rok do roku z 29,91 mln zł do 39,03 mln zł.
Firma TFP wyprodukowała 31 reklam dla Polkomtelu (sieć Plus i marka Plush) oraz Cyfrowego Polsatu, a także seriale
Nokaut i
Miasto Długów dla Telewizji Polsat oraz wiele innych programów. Odpowiadała też za całoroczną obsługę oprawy antenowej kilku kanałów tematycznych Polsatu.
Wpływy firmy z produkcji filmów fabularnych zwiększyły się z 2,67 do 3,18 mln zł. Spółka realizowała w 2019 roku trzy takie filmy:
Czarny młyn w reżyserii Mariusza Paleja,
Najmro. Kocha, kradnie, szanuje w reżyserii Mateusza Rakowicza oraz
Wyzwanie w reżyserii Macieja Dutkiewicza (naszą recenzję przeczytacie
tutaj). Wszystkie zostały dofinansowane z Państwowego Instytutu Sztuki Filmowej łączną kwotą 1,83 mln zł. Teraz dom producencki szykuje filmy
All inclusive i
Fuks 2.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h