W Kinda Funny Podcast padają ważne słowa związane z The Last of Us. Okazuje się, że na pewnym etapie prac nad marką studio Naughty Dog planowało stworzenie prequela gry.
Neil Druckmann ze studia Naughty Dog był gościem Kinda Funny Podcast. Odcinek poświęcony był uniwersum
The Last of Us. W trakcie rozmowy poruszono między innymi temat wątków, które pojawiły się w serialu, a nie było ich w grze, w tym scen z Anną, matką Ellie. Przypomnijmy, że kobieta, w którą wcieliła się znana z gier
Ashley Johnson, pojawiła się w retrospekcji na początku finałowego odcinka 1. sezonu.
Druckmann wyjawił słuchaczom, że Anna nie pojawiła się w grach, bo na pewnym etapie prowadzone były rozmowy dotyczące stworzenia prequela. Ten miał opowiadać o początkach epidemii i skupiać się właśnie na postaci matki Ellie. Co ciekawe, za projekt nie miało odpowiadać Naughty Dog, a inne studio. Ostatecznie jednak nic z tych planów nie wyniknęło i projekt nigdy nie został doprowadzony do końca.
Istniała pełniejsza wersja tej historii, która miała zostać przekształcona w grę wideo. Nie przez Naughty Dog, ale inne studio. Greg Miller przedstawił mnie temu studiu, rozmawialiśmy z nimi przez dłuższy czas - mówi reżyser gry i współtwórca serialu.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h