Neil Druckmann ze studia Naughty Dog był gościem Kinda Funny Podcast. Odcinek poświęcony był uniwersum The Last of Us. W trakcie rozmowy poruszono między innymi temat wątków, które pojawiły się w serialu, a nie było ich w grze, w tym scen z Anną, matką Ellie. Przypomnijmy, że kobieta, w którą wcieliła się znana z gier Ashley Johnson, pojawiła się w retrospekcji na początku finałowego odcinka 1. sezonu.  Druckmann wyjawił słuchaczom, że Anna nie pojawiła się w grach, bo na pewnym etapie prowadzone były rozmowy dotyczące stworzenia prequela. Ten miał opowiadać o początkach epidemii i skupiać się właśnie na postaci matki Ellie. Co ciekawe, za projekt nie miało odpowiadać Naughty Dog, a inne studio. Ostatecznie jednak nic z tych planów nie wyniknęło i projekt nigdy nie został doprowadzony do końca.
Istniała pełniejsza wersja tej historii, która miała zostać przekształcona w grę wideo. Nie przez Naughty Dog, ale inne studio. Greg Miller przedstawił mnie temu studiu, rozmawialiśmy z nimi przez dłuższy czas - mówi reżyser gry i współtwórca serialu.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj