Chcieliśmy osadzić ten serial w jak największych ramach naukowych. Gra zrobiła to całkiem nieźle, zwłaszcza jak na gatunek, w którym łatwo byłoby po prostu powiedzieć "Och, są zombie, pojawiają się i tyle". Cordyceps to fascynujący koncept i jest absolutnie prawdziwy. Chcieliśmy popchnąć to trochę dalej. Chcieliśmy dać w tym wszystkim tyle rzeczywistych aspektów, jak tylko mogliśmy, ponieważ im bardziej jest to realne, tym bardziej łączymy się z postaciami, które znajdują się w tej przestrzeni.
Ponadto nadejście pandemii COVID-19 sprawiło, że mocniejsze stały się obawy społeczeństwa przed wirusem zmieniającym społeczeństwo i pokazało ludziom, że coś na tak dużą skalę jak w The Last of Us może się wydarzyć, nawet jeśli nie w tym samym niszczycielskim stopniu. Mazin chciał pokazać, że takie epidemie jak w grze nie są wynikiem przypadku, ale raczej są badane i przygotowywane przez lata. Dodał:
Ważne było dla nas tworzyć serial ze świadomością, że widzowie są mądrzejsi o sprawy związane z pandemią znacznie bardziej niż pięć lat temu. Nie chcemy udawać, że nie znają się na rzeczy. I w rzeczywistości jest wiele powodów, dla których ten serial zaczyna się tak, jak się zaczyna od pewnej sceny z lat 60., bo chcemy powiedzieć: "słuchaj, kontekst jest taki, że istnieją wirusowe pandemie i są one dość niebezpieczne, ale jest coś gorszego. I może to zabrzmi dla ciebie śmiesznie, ale pozwól mi wyjaśnić dlaczego."
Twórca dodaje, że wybuch pandemii o takim zasięgu nie dzieje się nagle, to nie jest coś przypadkowego. To proces i tak zostanie to przedstawione w produkcji.
The Last of Us - plakat i zdjęcia
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj