The Mandalorian zadebiutował pierwszym odcinkiem 2. sezonu na platformie streamingowej Disney+. Jednak wyniki oglądalnością są niższe od seriali takich jak The Boys, Stranger Things czy nawet Gambit królowej.
The Mandalorian powrócił z nowym sezonem na platformę streamingową Disney+. Jak podaje serwis ReelGood.com premierowy odcinek 2. serii zatytułowany
Chapter 9: "The Marshal" obejrzało ponad 2 miliony widzów w Stanach Zjednoczonych podczas pierwszego weekendu. Zanotował tym samym wyższą oglądalność niż 1. sezon.
Nie jest to imponujący wynik w porównaniu do hitów innych platform streamingowych. Nowy odcinek nie uzyskał wyższej oglądalności od premierowych epizodów 2. sezonu
The Boys (dostępny na Amazon Prime Video) czy 3. serii
Stranger Things (Netflix). Nawet nie pokonał znakomitego serialu
Gambit królowej z
Anyą Taylor-Joy w roli głównej, który zadebiutował 23 października 2020 roku na Netflix.
Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest to, że Netflix i Amazon Prime Video posiadają o wiele więcej subskrybentów. Disney+ jest dostępny m.in. w Kanadzie, Australii i w kilku państwach Europy Zachodniej. Jednak platforma do wielu krajów jeszcze nie trafiła, w tym do Polski. Natomiast zacierać ręce mogą użytkownicy w Czechach i Słowacji, gdzie Disney+ zadebiutuje w drugiej połowie 2021 roku.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h