The Walking Dead” w porównaniu z oglądalnością w zeszłym tygodniu straciło aż 22% widzów w przedziale wiekowym 18-49. Łącznie przed telewizorami zasiadło 12,30 mln widzów, przy współczynniku 6.2. Czytaj także: „Community” – plakat promujący 6. sezon Produkcja stacji AMC nie ma łatwo. Przed tygodniem rywalizowała z rozdaniem nagród Grammy, ale wtedy poradziła sobie znacznie lepiej. Z kolei przed rokiem „The Walking Dead” walczyło o widza w okresie, gdy amerykańska telewizja transmitowała Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Soczi. Oglądalność 5. sezonu prezentuje się następująco:
  • 5×01 – 17,29 mln (8.7)
  • 5×02 – 15,14 mln (7.7)
  • 5×03 – 13,80 mln (7.0)
  • 5×04 – 14,50 mln (7.6)
  • 5×05 – 13,53 mln (7.0)
  • 5×06 – 14,07 mln (7.4)
  • 5×07 – 13,33 mln (7.0)
  • 5×08 – 14,80 mln (7.6)
  • 5×09  – 15,60 mln (8.0)
  • 5x10 – 12,30 mln (6.2)
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj