Vince Zampella - przedstawiciel studia Respawn Entertainment - poinformował, że w Titanfall nie znajdziemy tradycyjnej kampanii dla pojedynczego gracza. Wyjaśnił, że Respawn to małe, dopiero rozpoczynające swoją karierę studio, które posiada około 60 ludzi. - Gdybyśmy mieli tworzyć misje dla pojedynczego gracza, zajęło by to nam przynajmniej pół roku, a później gracze kolejne poziomy przechodziliby w osiem minut - powiedział Zampella.

Mało tego, Zampella stwierdził, że bardzo mało graczy przechodzi tryb kampanii do samego końca. - Ilu graczy kończy kampanię? To mały procent. Każdy ją rozpoczyna, ale pięć procent kończy grę. Aby tworzyć grę na oba tryby, trzeba podzielić studio. Wtedy tworzy się tak naprawdę dwie różne gry. Ale to w trybie multiplayer ludzie będą spędzać kolejne godziny swojego życia. Dlatego dla nas bardziej opłaca się włożyć całą naszą pracę w ten tryb - dodał.

Titanfall wydany zostanie na PC, X360 i XOne jeszcze w 2013 roku.

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj