Choć nowy numer magazynu dopiero się ukaże, to zdążyło dojść do przecieku. Jeden z internautów zdążył się już podzielić częścią informacji z grową bracią.
Według dewelopera Shadow Fall w odróżnieniu od poprzednich części nie będzie rollercoasterem, poruszającym się po szynach, ale całym Disneylandem. Oznacza to tyle, że otrzymamy całkiem spory świat, na którym oprócz głównego wątku przyjdzie nam wykonywać także misje poboczne, o ile oczywiście zechcemy. Dla przykładu, przed ważną misją będziemy mogli zniszczyć wieżę komunikacyjną, by później w razie zadymy uniknąć wzywania posiłków przez wroga. Podobnie sprawa przedstawia się z działami przeciwlotniczymi: jeśli je zniszczymy, to w dalszej części gry sojusznicy drogą powietrzną zrzucą nam skrzynie z bronią.
Niewiele natomiast ujawniono w kwestii trybu multiplayer. Wiadomo tylko, że jest i kładzie spory nacisk na aspekt customizacji. Dostosujemy nie tylko naszą postać, ale również samą rozgrywkę i mapy.
Internauta, który miał dostęp do tych informacji powiedział także, że artykuł w Game Informerze okraszony był nowymi ilustracjami, dobitnie pokazującymi rozmach i ogrom poziomów, przy których te z poprzednich odsłon zwyczajnie bledną. Pozostaje czekać na premierę numeru i jakąś dobrą duszę, która wrzuci do sieci skany tych kilku stron.