Emitowany w czwartkowe wieczory w Dwójce serial sensacyjny "Trzeci oficer" miał mniej widzów niż nadawane w tym czasie propozycje głównych konkurentów TVP 2. Produkcja cieszyła się też mniejszą popularnością niż pokazywana dwa lata temu jej poprzednia część.

Średnia oglądalność serialu "Trzeci oficer" (emisja w czwartki, zwykle o 20.40) wyniosła 1,98 mln widzów, co dało nadającej serial stacji 13,84 proc. udziału w grupie 4+ i 14,11 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Dla porównywania, emitowana jesienią 2006 roku poprzednia część serialu zatytułowana "Oficerowie" przyciągała średnio 3,27 mln oglądających i dała TVP 2 19,37 proc. udziału w grupie 4+ (serial pokazywano wtedy w niedziele o 20.00).

W paśmie emisji "Trzeciego oficera" Dwójka była dopiero stacją czwartego wyboru. Liderem była wtedy TVN, która pokazywała "W-11 - Wydział Śledczy" i filmy fabularne - pozycje te wybierało 3,67 mln widzów. Na drugiej pozycji znalazła się Jedynka ("Zagubieni", "Terminator", "Londyńczycy"; 2,61 mln), natomiast trzecią lokatę zajął Polsat (gł. "Tylko miłość", filmy, "Piotr Bałtroczyk na żywo"; 2,02 mln).

Na reklamach nadawanych wokół "Trzeciego oficera" stacja zarobiła w sumie 7,7 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Telewizja Polska najprawdopodobniej nie zdecyduje się na wyprodukowanie kolejnego sezonu serialu.

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj