Jak podaje serwis dziennik.pl, ważnym elementem nowej strategii i istotną zmianą w rozwoju TVP ma być zwiększenie zaangażowania i inwestycji w internet. Telewizja Polska ma być znacznie bardziej aktywna w internecie niż dotychczas. Jej nowy prezes - Jacek Kurski - zapowiedział, że TVP będzie realnie konkurować z największymi platformami internetowymi konkurencji. Czytaj także: Netflix w Polsce – to dopiero początek Celem jest walka o widza z Player.pl (którego właścicielem jest TVN), Iplą należącą do Polsatu, a także z platformą internetową Netflix. Już niebawem wszystkie treści należące do Telewizji Polskiej znikną z serwisu YouTube i będą udostępniane tylko we własnym serwisie. To on ma być główną konkurencją dla wspomnianych platform. Jacek Kurski potwierdził też, że istotna dla niego będzie oglądalność. Celem minimum jest utrzymanie wyników oglądalności z 2015 roku. Potwierdzono też, że nie będzie większych zmian w ramówce. Przynajmniej w ciągu najbliższych miesięcy, bowiem kontrakty na wszelkie seriale i programy podpisane są na 2016 rok. Większe zmiany w ramówce szykowane są na 2017 rok.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj