Premiera Girls zgromadziła przed telewizorami 1,1 mln widzów, co jest znacznie lepszym wynikiem niż emitowane przed rokiem w tym samym miejscu Bored to Death. Jednocześnie jest o wiele wyższa oglądalność niż poprzedni, komediowy debiut HBO - Enlightened, którą oglądało ledwie 210 tys. widzów.

Trzeci tydzień z rzędu stabilną oglądalność utrzymuje Gra o tron notując w niedzielę podczas pierwszej emisji 3,8 mln widzów, a razem z powtórkami 4,5 mln.

Powody do radości ma też Lifetime i nowy serial The Client List. Drugi odcinek produkcji z Jennifer Love Hewitt w roli głównej zanotował wzrost oglądalności do poziomu 2,9 mln. Produkcja zanotowała też 8-procentowy wzrost w przedziale 18-49.

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj