25 lutego sieć Vectra doświadczyła poważnej awarii na szeroką skalę. Użytkownicy z całego kraju masowo zgłaszają problemy z dostępem do internetu.
Tuż przed godziną 11 do administratorów serwisu
Downdetector zaczęły spływać pierwsze raporty o problemach z łączem internetowym od Vectry. W ciągu pierwszej godziny awarii platforma zanotowała ok. 2500 zgłoszeń, a godzinę później ich liczba przekroczyła 10 tysięcy. Od internetu odcięci są użytkownicy z kilku dużych miast w tym m.in. Warszawy, Gdańska, Krakowa, Wrocławia czy Łodzi, ale problemy występują także w mniejszych miejscowościach.
Przez pierwsze kilkadziesiąt minut awarii panel klienta działa z dużymi opóźnieniami, a teraz w miejscu okna logowania pojawia się komunikat o pracach konserwacyjnych w Strefie Klienta. Operator nie wystosował oficjalnego komunikatu tłumaczącego przyczyny awarii. Przedstawiciele Vectry ograniczyli się jedynie do lakonicznego komentarza pod facebookowym wpisem promującym film
Obcy pasażer:
Drodzy, niestety, w tej chwili mogą występować problemy z dostępem do usług. Nasi technicy pracują już nad usunięciem awarii. Przepraszamy za niedogodności.
Firma nie sprecyzowała, kiedy uda się naprawić usterkę, która doprowadziła do awarii na masową skalę.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h