ViacomCBS rozszerzył swoją brytyjską politykę „bez różnorodności, bez prowizji” na całą swoją międzynarodową organizację, która obejmuje 180 krajów. Środek, który został pierwotnie uruchomiony w lipcu , ma pomóc w promowaniu różnorodności zarówno na ekranie, jak i za kulisami w międzynarodowych sieciach, w tym MTV i Comedy Central. Polityka zobowiązuje firmy produkcyjne do przestrzegania wytycznych dotyczących różnorodności przed zatwierdzeniem budżetów i zatwierdzeniem produkcji projektów.
CBS
ViacomCBS Networks International zobowiązało się również do tworzenia treści opartych na scenariuszach, które promują niedostatecznie reprezentowane kultury. Ma to dotyczyć marek młodzieżowych, rozrywkowych i dziecięcych koncernu.  Firma dodała, że ​​w Ameryce Łacińskiej 25 procent budżetu ViacomCBS International Studios zostanie przeznaczone na edukację i rozwój projektów twórców reprezentujących inny kolor skóry niż biała.  W międzyczasie w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce i Azji 30 procent budżetu ViacomCBS Networks International na 2021 r. będzie przeznaczone na tworzenie historii o niedostatecznie reprezentowanych grupach i problemach.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj