ViacomCBS rozszerza swoją politykę dotyczącą różnorodności na 180 krajów
Koncern medialny ViacomCBS postanowił rozszerzyć swoją politykę różnorodności na inne kraje, w których ma swoje siedziby.
Koncern medialny ViacomCBS postanowił rozszerzyć swoją politykę różnorodności na inne kraje, w których ma swoje siedziby.

ViacomCBS rozszerzył swoją brytyjską politykę „bez różnorodności, bez prowizji” na całą swoją międzynarodową organizację, która obejmuje 180 krajów.
Środek, który został pierwotnie uruchomiony w lipcu , ma pomóc w promowaniu różnorodności zarówno na ekranie, jak i za kulisami w międzynarodowych sieciach, w tym MTV i Comedy Central. Polityka zobowiązuje firmy produkcyjne do przestrzegania wytycznych dotyczących różnorodności przed zatwierdzeniem budżetów i zatwierdzeniem produkcji projektów.

ViacomCBS Networks International zobowiązało się również do tworzenia treści opartych na scenariuszach, które promują niedostatecznie reprezentowane kultury. Ma to dotyczyć marek młodzieżowych, rozrywkowych i dziecięcych koncernu.
Firma dodała, że w Ameryce Łacińskiej 25 procent budżetu ViacomCBS International Studios zostanie przeznaczone na edukację i rozwój projektów twórców reprezentujących inny kolor skóry niż biała.
W międzyczasie w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce i Azji 30 procent budżetu ViacomCBS Networks International na 2021 r. będzie przeznaczone na tworzenie historii o niedostatecznie reprezentowanych grupach i problemach.
Źródło: deadline.com



naEKRANIE Poleca
ReklamaDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1946, kończy 79 lat
ur. 1980, kończy 45 lat
ur. 1958, kończy 67 lat
ur. 1951, kończy 74 lat
ur. 1968, kończy 57 lat

