ViacomCBS rozszerza swoją politykę dotyczącą różnorodności na 180 krajów
Koncern medialny ViacomCBS postanowił rozszerzyć swoją politykę różnorodności na inne kraje, w których ma swoje siedziby.
Koncern medialny ViacomCBS postanowił rozszerzyć swoją politykę różnorodności na inne kraje, w których ma swoje siedziby.

ViacomCBS rozszerzył swoją brytyjską politykę „bez różnorodności, bez prowizji” na całą swoją międzynarodową organizację, która obejmuje 180 krajów.
Środek, który został pierwotnie uruchomiony w lipcu , ma pomóc w promowaniu różnorodności zarówno na ekranie, jak i za kulisami w międzynarodowych sieciach, w tym MTV i Comedy Central. Polityka zobowiązuje firmy produkcyjne do przestrzegania wytycznych dotyczących różnorodności przed zatwierdzeniem budżetów i zatwierdzeniem produkcji projektów.

ViacomCBS Networks International zobowiązało się również do tworzenia treści opartych na scenariuszach, które promują niedostatecznie reprezentowane kultury. Ma to dotyczyć marek młodzieżowych, rozrywkowych i dziecięcych koncernu.
Firma dodała, że w Ameryce Łacińskiej 25 procent budżetu ViacomCBS International Studios zostanie przeznaczone na edukację i rozwój projektów twórców reprezentujących inny kolor skóry niż biała.
W międzyczasie w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce i Azji 30 procent budżetu ViacomCBS Networks International na 2021 r. będzie przeznaczone na tworzenie historii o niedostatecznie reprezentowanych grupach i problemach.
Źródło: deadline.com

Najlepsze z 24h


naEKRANIE Poleca
ReklamaKalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1983, kończy 42 lat
ur. 1978, kończy 47 lat
ur. 1960, kończy 65 lat
ur. 1944, kończy 81 lat
ur. 1957, kończy 68 lat

