Garmin wie, jak trafić do najmłodszych klientów, którzy być może nie zdają sobie sprawy z tego, że przydałaby im się opaska sportowa. Sprzęt taki zazwyczaj kojarzymy z zawodowymi sportowcami lub pasjonatami, którzy po pracy w korpo ćwiczą do pokonania maratonu. Ale projektanci Garmina zdają sobie sprawę z tego, że również najmłodsi potrzebują ruchu. A żeby ich go niego zachęcić, projektują opaski nawiązujące do ich ulubionych gier i filmów. Vivofit Jr. 2 to nic innego jak klasyczne opaski sportowe opakowane w stylową obudowę. Seria ta powstaje w ścisłej współpracy z wytwórnią Disney: dotychczas w jej ramach ukazały się modele inspirowane m.in. Star Wars: The Force Awakens, myszką Miki czy serią Avengers. Za to najnowsza odsłona Vivofit Jr. 2 nawiązuje do konsolowego Marvel's Spider-Man, który ostatnio zadebiutował na konsolach PlayStation. Do dyspozycji otrzymamy dwa pajączkowe modele - czarny i czerwony. A oprócz ciekawego wyglądu sprzęt oferuje wszystko to, co proste opaski sportowe mieć powinny. Nowy Vivofit Jr. 2 mierzy przebytą liczbę kroków i jakość snu, zachęca także dzieci do wykonywania wyzwań treningowych. Za wykonanie tych ostatnich dzieci otrzymują wirtualne monety, które mogą wymieniać na nagrody przyznawane przez rodziców. Sprzęt ten wyposażono w wymienną baterię, która powinna przepracować cały rok. Sporą zaletą tego sprzętu jest stosunkowo przystępna cena - jak na sprzęt z logo Garmina na obudowie. Producent wycenił ją na swojej stronie na 90 €. Największa wada? To opaska dla dzieci. Pokolenie trzydziesto- i czterdziestoletnich geeków o wielkich nadgarstkach mogą o niej tylko pomarzyć.  
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj