Popularność La Liga jest na subkontynencie indyjskim wciąż wzrasta, dlatego jesteśmy zachwyceni, że będziemy za darmo pokazywać społeczności fanów rozgrywki przez trzy najbliższe sezony. Widzimy w tym nie tylko doskonałą możliwość na przybliżenie użytkownikom futbolu światowej klasy, pomagamy także La Liga zdobyć nową widownię i poprawić swoją rozpoznawalność na rynkach rozwijających się - powiedział Peter Hutton, Head of Global Live Sports Programming w Facebooku.
Nie można wykluczyć, że na podobne rozwiązanie zdecydują się także inne krajowe związki piłki nożnej, które zechcą zaistnieć wśród nowych, obiecujących odbiorców. Mam pewne wątpliwości, czy takie rozwiązanie sprawdziłoby się na Zachodzie, gdzie przyzwyczailiśmy się, że za dostęp do krajowych rozgrywek trzeba zapłacić. Z drugiej strony w ten sposób można wypromować sporty cieszące się mniejszą popularnością w Europie czy Stanach Zjednoczonych.
Kto wie, być może wkrótce użytkownicy z Polski będą mogli legalnie i za darmo obejrzeć na Facebooku rozgrywki siatkarzy lub koszykarzy?
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj