WarnerMedia opublikowało swój pierwszy raport okresowy dotyczący różnorodności i inkluzji, który obejmuje działalność w roku 2018. Jest on podzielony według trzech głównych obszarów w firmie - siły roboczej, która obejmuje skład pracowników koncernu; treści w zakresie telewizji, filmu i animacji oraz społeczności, na którą składają się partnerstwa oraz programy branżowe i lokalne. Raport pojawił się rok po tym jak WarnerMedia zobowiązało się do jego wydania w ramach polityki różnorodności w obsadzie i ekipach nowych projektów firmy.  Jeśli chodzi o pierwszą kategorię to WarnerMedia ma ścisły parytet płci. I tak globalnie personel koncernu tworzy 54 procent mężczyzn i 46 procent kobiet, podczas gdy w USA ten odsetek wynosi 53 procent mężczyzn i 47 procent kobiet. Z tego 42 procent pracowników to osoby o innym kolorze skóry niż biała.  W sferze telewizyjnej odsetek kobiet w obsadzie produkcji stanowi 34 procent, a po stronie reżyserskiej wynosi on 23 procent. Osoby o innym kolorze skóry niż biała to 24 procent w obsadzie i 23 procent za kamerą. Jeśli chodzi o filmową działalność koncernu przez Warner Bros Pictures, to w tym wypadku kobiety stanowią 28 procent ról na ekranie i 24 procent po stronie reżyserskiej. Natomiast osoby o innym kolorze skóry niż biała to 16 procent w obsadzie i 20 procent za kamerą. Pełny raport wraz z jego wersją wideo możecie zobaczyć tutaj
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj