Bloger filmowy Christopher Curtouis zamieścił w sieci galerię plakatów kinowych, która w błyskawicznym tempie uzyskała sporą popularność. Francuz pokazał bowiem, że materiały tego typu bywają zaskakująco podobne do siebie i można je uporządkować w obrębie większych kategorii. Schematy prezentują się nietypowo; dość powiedzieć, że jednymi z nich są… „seksowne nogi” czy „czarne plecy”. Prace Curtouis wywołały tak duże zainteresowanie internautów, że ci z miejsca zaczęli uzupełniać galerię jego plakatów o swoje własne spostrzeżenia. Poza stworzeniem nowych kategorii wskazują oni również na inne zaskakujące podobieństwa – np. plakat filmu Avengers: Koniec gry niektórym z odbiorców może wydawać się dziwnie znajomy… Z kolei prace poświęcone obrazom Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy i Aladyn również zdają się korzystać z tego samego wzorca. Teraz możecie ocenić to sami:
fot. Bored Panda / Twitter
+17 więcej
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj