Twórcy serii gier Wiedźmin kontynuują przedstawianie nieznanych informacji na temat swoich produkcji. Nowa ciekawostka dotyczy pewnej mechaniki, którą rozważano w trakcie powstawania Dzikiego Gonu, jednak ostatecznie zdecydowano się z tego pomysłu zrezygnować - a szkoda, bo na papierze brzmi to bardzo interesująco. System nazwano Focus Mode, czyli Trybem Skupienia. Po jego aktywacji Geralt miał być w stanie widzieć wnętrza przeciwników i w ten sposób celować w ich słabe punkty, wykonując precyzyjne cięcia. Rozwiązanie to brzmi jak połączenie systemu VATS z Fallouta (precyzyjne celowanie w konkretne części ciała oponentów) i X-Ray z Mortal Kombat (z widokiem na wnętrze przeciwników).
fot. Twitter
Nie ujawniono jednak, dlaczego z tego pomysłu zrezygnowano. Mogła jednak zaważyć na tym skala projektu - The Witcher 3: Wild Hunt to duża gra z otwartym światem i licznymi przeciwnikami, zaimplementowanie takiej mechaniki prawdopodobnie wymagałoby wielu prac.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj