Wiedźmin 3: W grze mógł znaleźć się system jak z Mortal Kombat
Wiedźmin 3 mógł zaoferować system, w którym Geralt kroiłby przeciwników jak na rzeźnika z Blaviken przystało.
Wiedźmin 3 mógł zaoferować system, w którym Geralt kroiłby przeciwników jak na rzeźnika z Blaviken przystało.
Twórcy serii gier Wiedźmin kontynuują przedstawianie nieznanych informacji na temat swoich produkcji. Nowa ciekawostka dotyczy pewnej mechaniki, którą rozważano w trakcie powstawania Dzikiego Gonu, jednak ostatecznie zdecydowano się z tego pomysłu zrezygnować - a szkoda, bo na papierze brzmi to bardzo interesująco.
System nazwano Focus Mode, czyli Trybem Skupienia. Po jego aktywacji Geralt miał być w stanie widzieć wnętrza przeciwników i w ten sposób celować w ich słabe punkty, wykonując precyzyjne cięcia. Rozwiązanie to brzmi jak połączenie systemu VATS z Fallouta (precyzyjne celowanie w konkretne części ciała oponentów) i X-Ray z Mortal Kombat (z widokiem na wnętrze przeciwników).
Nie ujawniono jednak, dlaczego z tego pomysłu zrezygnowano. Mogła jednak zaważyć na tym skala projektu - The Witcher 3: Wild Hunt to duża gra z otwartym światem i licznymi przeciwnikami, zaimplementowanie takiej mechaniki prawdopodobnie wymagałoby wielu prac.
Źródło: twitter.com / fot. CD Projekt RED
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1998, kończy 26 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1978, kończy 46 lat
ur. 1949, kończy 75 lat
ur. 1970, kończy 54 lat