Wiedźmin 3: W grze mógł znaleźć się system jak z Mortal Kombat
Wiedźmin 3 mógł zaoferować system, w którym Geralt kroiłby przeciwników jak na rzeźnika z Blaviken przystało.
Wiedźmin 3 mógł zaoferować system, w którym Geralt kroiłby przeciwników jak na rzeźnika z Blaviken przystało.
Twórcy serii gier Wiedźmin kontynuują przedstawianie nieznanych informacji na temat swoich produkcji. Nowa ciekawostka dotyczy pewnej mechaniki, którą rozważano w trakcie powstawania Dzikiego Gonu, jednak ostatecznie zdecydowano się z tego pomysłu zrezygnować - a szkoda, bo na papierze brzmi to bardzo interesująco.
System nazwano Focus Mode, czyli Trybem Skupienia. Po jego aktywacji Geralt miał być w stanie widzieć wnętrza przeciwników i w ten sposób celować w ich słabe punkty, wykonując precyzyjne cięcia. Rozwiązanie to brzmi jak połączenie systemu VATS z Fallouta (precyzyjne celowanie w konkretne części ciała oponentów) i X-Ray z Mortal Kombat (z widokiem na wnętrze przeciwników).
Nie ujawniono jednak, dlaczego z tego pomysłu zrezygnowano. Mogła jednak zaważyć na tym skala projektu - The Witcher 3: Wild Hunt to duża gra z otwartym światem i licznymi przeciwnikami, zaimplementowanie takiej mechaniki prawdopodobnie wymagałoby wielu prac.
Źródło: twitter.com / fot. CD Projekt RED
naEKRANIE Poleca
ReklamaKalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1977, kończy 48 lat
ur. 1950, kończy 75 lat
ur. 1992, kończy 33 lat
ur. 1928, kończy 97 lat
ur. 1972, kończy 53 lat