Niedawno zakończyły się beta testy Titanfall, premiera gry już za niecałe dwa tygodnie, a twórcy są bardzo oszczędni w dzieleniu się informacjami. Dzisiaj natomiast na forum NeoGAF pojawiły się nowe obrazki przedstawiające piętnaście dostępnych w grze map oraz szczegóły trybów gry i systemu "Generations".
Nazwy map to Airbase, Angel City, Boneyard, Colony, Corporate, Demeter, Fracture, Lagoon, Nexus, Outpost 207, Overlook, Relic, Rise, Smuggler i Training Ground. Ze schematów map opublikowanych na forum można wywnioskować, że możemy spodziewać się między innymi wody na mapach oraz stacjonarnych wieżyczek.
Jeśli chodzi o tryby gry to mamy otrzymać ich aż pięć – typowy deathmatch zwany tutaj "Attrition" , tradycyjne "Capture the Flag", "Hardpoint Domination" czyli odmiana znanego trybu Podboju, "Last Titan Standing" będące batalią tytanów, a także poznane dopiero dzisiaj "Pilot Hunter", czyli polowanie, w którym liczyć będą się tylko zabicia pilotów mechów.
Wiele osób uważa, że Titanfall jest podobny do gier z serii "Call of Duty" i w zasadzie twórcy dają im kolejny dowód na słuszność tej tezy poprzez kolejną nowość – mianowicie mowa o systemie "Generations", który jest odpowiednikiem Prestiżu, znanego właśnie z słynnego cyklu gier FPS. "Generations" polega na odbudowie ciała pilota po osiągnięciu pewnego wieku/poziomu w zamian za utracenie wszystkich punktów doświadczenia. Wówczas zaczniemy zabawę od nowa z bonusem do zdobywania kolejnych poziomów.
Pojawiła się też nowa grafika z wielkim potworem, o którym można było przeczytać już jakiś czas temu. Na razie jednak nie wiadomo, czy pojawi się on w grze.
Premiera Titanfall już 13 marca na platformie PC, Xbox 360 oraz Xbox One.