World of Warcraft w dalszym ciągu jest rozwijane i jesienią 2020 roku zadebiutowało kolejne rozszerzenie, Shadowlands. Twórcy dbają o zmiany i usprawnienia w zakresie warstwy graficznej, ale nie da się ukryć, że jest to tytuł, którego korzenie sięgają roku 2005. Nic więc dziwnego, że wielu fanów decyduje się na przygotowywanie własnych propozycji tego, jak to słynne MMORPG mogłoby wyglądać w zupełnie nowym, dużo bardziej efektownym wydaniu. Youtuber znany w sieci jako Daniel L od lat odtwarza znane lokacje z World of Warcraft na silniku Unreal. Teraz podzielił się z internautami nowym wideo, w którym prezentuje Stormwind, Goldshire, Duskwood i Grizzly Hills w niemal fotorealistycznej wersji i z wykorzystaniem technologii ray tracing. Trzeba przyznać, że wygląda to naprawdę dobrze i nie sposób nie zgodzić się z komentującymi, którzy zauważają, że przemierzanie tak mrocznego i realistycznego Duskwood byłoby... niezapomnianym doświadczeniem.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj