World of Warcraft - tak pięknego Azeroth jeszcze nie widzieliście. Fan odtwarza kultowe lokacje z gry
World of Warcraft na silniku Unreal 4 i z ray tracingiem prezentuje się naprawdę nieźle. To fanowskie wideo jest na to najlepszym dowodem.
World of Warcraft na silniku Unreal 4 i z ray tracingiem prezentuje się naprawdę nieźle. To fanowskie wideo jest na to najlepszym dowodem.
World of Warcraft w dalszym ciągu jest rozwijane i jesienią 2020 roku zadebiutowało kolejne rozszerzenie, Shadowlands. Twórcy dbają o zmiany i usprawnienia w zakresie warstwy graficznej, ale nie da się ukryć, że jest to tytuł, którego korzenie sięgają roku 2005. Nic więc dziwnego, że wielu fanów decyduje się na przygotowywanie własnych propozycji tego, jak to słynne MMORPG mogłoby wyglądać w zupełnie nowym, dużo bardziej efektownym wydaniu.
Youtuber znany w sieci jako Daniel L od lat odtwarza znane lokacje z World of Warcraft na silniku Unreal. Teraz podzielił się z internautami nowym wideo, w którym prezentuje Stormwind, Goldshire, Duskwood i Grizzly Hills w niemal fotorealistycznej wersji i z wykorzystaniem technologii ray tracing. Trzeba przyznać, że wygląda to naprawdę dobrze i nie sposób nie zgodzić się z komentującymi, którzy zauważają, że przemierzanie tak mrocznego i realistycznego Duskwood byłoby... niezapomnianym doświadczeniem.
Źródło: youtube.com
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1962, kończy 62 lat
ur. 1968, kończy 56 lat
ur. 1988, kończy 36 lat
ur. 1980, kończy 44 lat
ur. 1965, kończy 59 lat