Dziewiąty epizod piątego sezonu Breaking Bad (i jednocześnie pierwszy po trwającej 11 miesięcy przerwie w emisji) zgromadził przed telewizorami 5,90 mln widzów (współczynnik 2.8 w przedziale wiekowym 18-49). Dla porównania: premierę piątej serii (15 lipca 2012) oglądało 2,93 mln, a ósmy odcinek (ostatni przed przerwą, 2 września 2012) 2,78 mln Amerykanów.
Tym samym Breaking Bad stał się drugim najchętniej oglądanym serialem stacji AMC po The Walking Dead.
Emisję tuż po Breaking Bad wykorzystał nowy serial stacji AMC pt. Low Winter Sun, który zgromadził przed telewizorami 2,50 mln widzów. Dla AMC był to dobry weekend, bo w sobotę do ramówki z trzecim sezonem powróciło Hell On Wheels. Dwugodzinną premierę 3. sezonu oglądało 2,48 mln widzów (wzrost o 2 procent w porównaniu z premierą drugiej serii).