Wywiad ze słońcem narodu” („The Interview”) stał się przyczyną ataku hakerów na studio Sony, zmuszając je tym samym do wycofania filmu z dystrybucji kinowej na szeroką skalę. Studio postanowiło jednak, że nie pogrzebią projektu całkowicie. „Wywiad ze słońcem narodu” zadebiutował w ponad 300 niezależnych kinach na terenie Stanów Zjednoczonych (gdzie zarobił 5 milionów dolarów), by chwilę potem ukazać się w dystrybucji cyfrowej na iTunes, YouTube Movies, Google Play, Xbox Live oraz na stronie SeeTheInterview.com. W pierwszy weekend od premiery, film wygenerował przychody rzędu 15 milionów dolarów w dystrybucji cyfrowej. Następnym krokiem Sony było rozprzestrzenienie „Wywiadu ze słońcem narodu” na kablówki, stacje satelitarne i telekomunikacyjne.   Czytaj także: Nowe informacje o Skye z "Agentów T.A.R.C.Z.Y." Strategia ta, mimo że obmyślana pod dużą presją, przyniosła rezultaty. Do tej pory film zarobił ponad 31 milionów dolarów w serwisach VOD, co czyni go najlepiej zarabiającym filmem w historii dystrybucji cyfrowej. Wciąż nie pokrywa to budżetu, który wyniósł 44 miliony dolarów, jednak kwota ta i tak budzi podziw i można ją uznać za sukces. Źródło: deadline.com / Zdjęcie główne: materiały prasowe
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj