Niezależnie od tego, czy mówimy o grach własnych czy pochodzących od firm trzecich, jesteśmy najlepsi w swojej klasie pod kątem monetyzacji i widać to w naszych wynikach [finansowych]. Biorąc pod uwagę naszą pozycję, powinniśmy dążyć do zwiększenia zaangażowania naszej społeczności [...] Oczywiście wdrożenie Game Passa na pecety byłoby ważnym elementem tej strategii.
W ostatnich miesiącach Microsoft aktywnie bada nowe ścieżki rozwoju. Firma eksperymentuje z grami odpalanymi w chmurze, tworzy prototypowe pady dla urządzeń mobilnych i rozważa wypuszczenie dwóch konsol kolejnej generacji: klasycznej i w formie pudełka strumieniującego. Jeśli dodamy do tego uniwersalnego Game Passa, otrzymamy szerokie i bardzo interesujące portfolio produktów.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj