Rynkowy debiut Xfinity Flex zaplanowano na 26 marca, użytkownicy internetu Xfinity zapłacą do dostęp do nowej usługi 5 dolarów. W nowym serwisie można będzie znaleźć 10 tysięcy darmowych filmów VoD przerywanych reklamami, materiały z telewizji, YouTube'a oraz kilka programów emitowanych linearnie: ESPN3, Xumo, Pluto, Tubi TV oraz Cheddar. Za pośrednictwem Flexa użytkownicy otrzymają także dostęp do takich usług subskrypcyjnych jak HBO, Showtime czy Epix. Za korzystanie z tych ostatnich serwisów trzeba będzie wnieść dodatkowe opłaty.
Serwis opracowano z myślą o konkretnej grupie naszych klientów. To usługa dla tych, dla których internet jest medium pierwszego wyboru w kwestii oglądania filmów, ale poszukują nowego sposobu na pochłanianie treści - powiedział Matt Strauss z Xfinity Services.
Hasłem przewodnim nowego serwisu ma być personalizacja. Strauss chciałby stworzyć aplikację, która zagreguje wiele serwisów w jednym miejscu. W jego zamyśle Xfinity ma być "agregatorem agregatorów", jedynym programem, który klient będzie musiał odpalić, aby obejrzeć filmy z Netflixa, Amazon Video czy HBO. Zunifikowany interfejs będzie portalem do wszystkich treści subskrybowanych przez danego klienta oraz zbiorem darmowych filmów wyświetlanych z reklamami. Strauss twierdzi, że najważniejszą rolą serwisu będzie zatarcie granic pomiędzy telewizją linearną, treściami VoD, DVR oraz aplikacjami subskrypcyjnymi. Wydaje się, że taki model funkcjonowania operatorów telewizji i internetu wkrótce może upowszechnić się na rynku, z zyskiem dla klienta. Pomoże on okiełznać nasze subskrypcje i ułatwi przeglądanie oferty wielu serwisów filmowych, z których korzystamy na co dzień.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj