Xiaomi zyskało sobie miano korporacji, która nie boi się eksperymentować w nowych gałęziach branży technologicznej. Choć w głównej mierze znana jest na naszym rynku z produkcji smartfonów, w swoim portfolio ma także hulajnogi, zegarki czy inteligentne telewizory. Zarządza również autorską siecią urządzeń połączonych, dzięki której gadżety Xiaomi mogą swobodnie wymieniać między sobą informacje. Po zaistnieniu w branży producentów elektroniki użytkowej firma podjęła decyzję o wcieleniu się w rolę dystrybutora treści. Jak poinformował serwis Wirtualne Media, przedstawiciele Xiaomi podpisali umowę partnerską z Amagi, ekspertami od wdrażania oraz dystrybucji platform VoD i telewizji linearnej. Z usług korporacji korzystają takie firmy jak Discovery Networks, Vice Media czy Warner Media, można zatem podejrzewać, że Xiaomi ma niezwykle ambitne plany związane z rozwojem usług telewizyjnych. Umowa ma umożliwić powołanie do życia autorskiej platformy VoD, uruchomienie telewizji linearnej oraz stworzenie systemu monetyzacji treści reklamowych. Amagi udostępni Xiaomi kilka kluczowych technologii, które pomogą w realizacji tego przedsięwzięcia. Narzędzie Amagi Content Plus pozwoli zoptymalizować przepływ treści wideo, Amagi Thunderstorm umożliwi wdrożenie dynamicznych reklam, zaś Amagi Ads Plus spełni rolę wirtualnej platformy do sprzedaży reklam.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj