Xiaomi wchodzi na rynek telewizyjny. Powstanie autorska stacja oraz platforma VoD
Xiaomi szykuje się do debiutu na kolejnym rynku. Po wejściu do branży produkcji telewizorów korporacja postanowiła spróbować swoich sił w roli dystrybutora treści linearnych i na żądanie.
Xiaomi szykuje się do debiutu na kolejnym rynku. Po wejściu do branży produkcji telewizorów korporacja postanowiła spróbować swoich sił w roli dystrybutora treści linearnych i na żądanie.
Xiaomi zyskało sobie miano korporacji, która nie boi się eksperymentować w nowych gałęziach branży technologicznej. Choć w głównej mierze znana jest na naszym rynku z produkcji smartfonów, w swoim portfolio ma także hulajnogi, zegarki czy inteligentne telewizory. Zarządza również autorską siecią urządzeń połączonych, dzięki której gadżety Xiaomi mogą swobodnie wymieniać między sobą informacje.
Po zaistnieniu w branży producentów elektroniki użytkowej firma podjęła decyzję o wcieleniu się w rolę dystrybutora treści. Jak poinformował serwis Wirtualne Media, przedstawiciele Xiaomi podpisali umowę partnerską z Amagi, ekspertami od wdrażania oraz dystrybucji platform VoD i telewizji linearnej. Z usług korporacji korzystają takie firmy jak Discovery Networks, Vice Media czy Warner Media, można zatem podejrzewać, że Xiaomi ma niezwykle ambitne plany związane z rozwojem usług telewizyjnych. Umowa ma umożliwić powołanie do życia autorskiej platformy VoD, uruchomienie telewizji linearnej oraz stworzenie systemu monetyzacji treści reklamowych.
Amagi udostępni Xiaomi kilka kluczowych technologii, które pomogą w realizacji tego przedsięwzięcia. Narzędzie Amagi Content Plus pozwoli zoptymalizować przepływ treści wideo, Amagi Thunderstorm umożliwi wdrożenie dynamicznych reklam, zaś Amagi Ads Plus spełni rolę wirtualnej platformy do sprzedaży reklam.
Źródło: Wirtualne Media
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1998, kończy 26 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1978, kończy 46 lat
ur. 1949, kończy 75 lat
ur. 1970, kończy 54 lat