W tym roku mieliśmy doczekać się dwóch interesujących gier na Nintendo Switch - trójwymiarowej platformówki Yooka-Laylee, wyraźnie inspirowanej klasykami sprzed lat, takimi jak seria Banjoo-Kazooie oraz Battle Chasers: Nightwar, ciekawej produkcję RPG na podstawie komiksowej serii. Debiuty obu tych produkcji zostały jednak opóźnione, zaś teraz poznaliśmy tego przyczyny. Czytaj także: Otwarta beta Call of Duty: WWII już w ten weekend na PC Jak się okazuje, za trudnościami w przeniesieniu gry na hybrydową konsolę firmy Nintendo stoją problemy z silnikiem Unity, z którego obie te produkcje korzystają. Kłopotliwa miała okazać się zwłaszcza aktualizacja Unity do wersji 5.6, która wprowadziła kolejne problemy. Yooka-Laylee zadebiutowało w kwietniu tego roku na PC, PlayStation 4 i Xbox One, zaś Battle Chasers: Nightwar, zadebiutuje na tych platformach już 3 października.
Nintendo vs Sega, przeczytaj o tym, jak to wszytko się zaczęło
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj