Według najświeższych analiz Nielsena amerykańscy widzowie między 13 a 19 kwietnia spędzili w serwisach streamingowych 154,6 miliarda minut. Choć liczba ta może robić wrażenie, był to najsłabszy tydzień dla tych platform na przestrzeni ostatniego miesiąca. Firma nie wysnuła żadnych wniosków związanych z tym spadkiem, możemy jedynie zakładać, że Amerykanie powoli układają sobie życie w czasie domowej kwarantanny i rzadziej sięgają po platformy VoD dla zabicia czasu. W tym miejscu warto jednak zauważyć, że pomimo spadków oglądalność na przestrzeni miesiąca, w długofalowej perspektywie nadal utrzymuje się na bardzo wysokim poziomie. W analogicznym okresie w 2019 roku amerykańscy widzowie spędzili w nich dwukrotnie mniej czasu. Firma nie wysnuła żadnych wniosków związanych z tym spadkiem, możemy jedynie zakładać, że Amerykanie powoli układają sobie życie w czasie domowej kwarantanny i rzadziej sięgają po platformy VoD dla zabicia czasu. Nielsen poinformował także, że w badanym tygodniu po telewizor sięgnęło 23% Amerykanów, o ok. 2% mniej niż w poprzedzającym go tygodniu. Taki sam spadek zaliczyły także aplikacji filmowe, w których publiczność spędziła niespełna 66 miliarda godzin na przestrzeni tygodnia. Za 9% ruchu odpowiadały treści z Netflixa, a za 75% - z YouTube’a. Z kolei tytułem, po który najchętniej sięgali widzowie, był serial Ozark, który pobił takie tytuły jak Król tygrysów.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj