Zainteresowanie VoD spada, choć wciąż utrzymuje się na wysokim poziomie
Eksperci Nielsena zanotowali spadek zainteresowania platformami VoD w Stanach Zjednoczony. Mimo to przed ekranami telewizorów nadal zasiadają miliony widzów.
Eksperci Nielsena zanotowali spadek zainteresowania platformami VoD w Stanach Zjednoczony. Mimo to przed ekranami telewizorów nadal zasiadają miliony widzów.
Według najświeższych analiz Nielsena amerykańscy widzowie między 13 a 19 kwietnia spędzili w serwisach streamingowych 154,6 miliarda minut. Choć liczba ta może robić wrażenie, był to najsłabszy tydzień dla tych platform na przestrzeni ostatniego miesiąca. Firma nie wysnuła żadnych wniosków związanych z tym spadkiem, możemy jedynie zakładać, że Amerykanie powoli układają sobie życie w czasie domowej kwarantanny i rzadziej sięgają po platformy VoD dla zabicia czasu.
W tym miejscu warto jednak zauważyć, że pomimo spadków oglądalność na przestrzeni miesiąca, w długofalowej perspektywie nadal utrzymuje się na bardzo wysokim poziomie. W analogicznym okresie w 2019 roku amerykańscy widzowie spędzili w nich dwukrotnie mniej czasu. Firma nie wysnuła żadnych wniosków związanych z tym spadkiem, możemy jedynie zakładać, że Amerykanie powoli układają sobie życie w czasie domowej kwarantanny i rzadziej sięgają po platformy VoD dla zabicia czasu.
Nielsen poinformował także, że w badanym tygodniu po telewizor sięgnęło 23% Amerykanów, o ok. 2% mniej niż w poprzedzającym go tygodniu. Taki sam spadek zaliczyły także aplikacji filmowe, w których publiczność spędziła niespełna 66 miliarda godzin na przestrzeni tygodnia. Za 9% ruchu odpowiadały treści z Netflixa, a za 75% - z YouTube’a. Z kolei tytułem, po który najchętniej sięgali widzowie, był serial Ozark, który pobił takie tytuły jak Król tygrysów.
Źródło: Deadline
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1962, kończy 62 lat
ur. 1968, kończy 56 lat
ur. 1988, kończy 36 lat
ur. 1980, kończy 44 lat
ur. 1965, kończy 59 lat