Zainteresowanie VoD spada, choć wciąż utrzymuje się na wysokim poziomie
Eksperci Nielsena zanotowali spadek zainteresowania platformami VoD w Stanach Zjednoczony. Mimo to przed ekranami telewizorów nadal zasiadają miliony widzów.
Eksperci Nielsena zanotowali spadek zainteresowania platformami VoD w Stanach Zjednoczony. Mimo to przed ekranami telewizorów nadal zasiadają miliony widzów.
Według najświeższych analiz Nielsena amerykańscy widzowie między 13 a 19 kwietnia spędzili w serwisach streamingowych 154,6 miliarda minut. Choć liczba ta może robić wrażenie, był to najsłabszy tydzień dla tych platform na przestrzeni ostatniego miesiąca. Firma nie wysnuła żadnych wniosków związanych z tym spadkiem, możemy jedynie zakładać, że Amerykanie powoli układają sobie życie w czasie domowej kwarantanny i rzadziej sięgają po platformy VoD dla zabicia czasu.
W tym miejscu warto jednak zauważyć, że pomimo spadków oglądalność na przestrzeni miesiąca, w długofalowej perspektywie nadal utrzymuje się na bardzo wysokim poziomie. W analogicznym okresie w 2019 roku amerykańscy widzowie spędzili w nich dwukrotnie mniej czasu. Firma nie wysnuła żadnych wniosków związanych z tym spadkiem, możemy jedynie zakładać, że Amerykanie powoli układają sobie życie w czasie domowej kwarantanny i rzadziej sięgają po platformy VoD dla zabicia czasu.
Nielsen poinformował także, że w badanym tygodniu po telewizor sięgnęło 23% Amerykanów, o ok. 2% mniej niż w poprzedzającym go tygodniu. Taki sam spadek zaliczyły także aplikacji filmowe, w których publiczność spędziła niespełna 66 miliarda godzin na przestrzeni tygodnia. Za 9% ruchu odpowiadały treści z Netflixa, a za 75% - z YouTube’a. Z kolei tytułem, po który najchętniej sięgali widzowie, był serial Ozark, który pobił takie tytuły jak Król tygrysów.
Źródło: Deadline
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat