Jakub Różalski jest polskim artystą, o którym w ostatnim czasie zrobiło się głośno z uwagi na grafiki przedstawiające alternatywną historię po 1920 roku, gdzie obok czołgów i kawalerzystów występują m.in. ogromny mechy, wyglądające na żywcem wyjęte z filmów science-fiction. Wczoraj zapowiedziano grę Iron Harvest, której akcja zostanie osadzona w tym uniwersum. Czytaj także: CoD: Infinte Warfare gorsze od Battlefield 1? Przegląd ocen Iron Harvest będzie przedstawicielem gatunku strategii czasu rzeczywistego. Za stworzenie tej produkcji odpowiadać będzie studio King Art Games, które w przeszłości stworzyło m.in. przygodówki The Book of Unwritten Tales, The Raven: Legacy of the Master Thief oraz strategię Battle Worlds: Kronos. Podobnie, jak na grafikach Jakuba Różalskiego, tak i w grze pojawią się zarówno jednostki historyczne, jak i potężne maszyny kroczące. Deweloperzy obiecują, że gra zaoferuje otwarte lokacje o sandboksowym charakterze, możliwość chowania się za osłonami oraz zniszczalne otoczenie.
Kochamy gry, takie jak Company of Heroes i Men of War i chcemy stworzyć podobne doświadczenie w tym fantastycznym świecie, który stworzył Jakub. Pokierujecie losami bohaterów, mechów i żołnierzy w epickich bitwach na otwartych mapach. Mechanika chowania się za osłonami i zniszczenia otoczenia odegrają istotną role w walce. - mówi Jan Theysen z KING Art Games.
Gra Iron Harvest ma trafić na rynek w 2018 roku i zadebiutuje jednocześnie na trzech platformach: PC, PlayStation 4 oraz Xboksie One.
fot. KING Art Games
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj