Niniejsza wiadomość albo jest wielką niespodzianką, albo genialną taktyką marketingową. Otóż sieć kin Cinemark zdjęła zwiastun "Paranormal Activity 2" z “kilku kin” w stanie Texas, ponieważ otrzymali wiele skarg od widzów, że zapowiedź była “zbyt straszna". Jeśli skargi będą się nasilać, sieć będzie zdejmować z następnych kin ów zwiastun.
Czy dla Was też był zbyt straszny?
Sequel najwyraźniej buduje swoją taktykę marketingową na strachu. Ludzie będą słyszeć wiadomości, że zwiastun był zbyt straszny i zdejmują go z kin – więc siłą rzeczy, film musi być świetny, prawda?
Czy taka taktyka marketingowa zbuduje odpowiednią atmosferę oczekiwania wobec sequela?
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj