Niniejsza wiadomość albo jest wielką niespodzianką, albo genialną taktyką marketingową. Otóż sieć kin Cinemark zdjęła zwiastun "Paranormal Activity 2" z “kilku kin” w stanie Texas, ponieważ otrzymali wiele skarg od widzów, że zapowiedź była “zbyt straszna". Jeśli skargi będą się nasilać, sieć będzie zdejmować z następnych kin ów zwiastun.
Czy dla Was też był zbyt straszny?
Sequel najwyraźniej buduje swoją taktykę marketingową na strachu. Ludzie będą słyszeć wiadomości, że zwiastun był zbyt straszny i zdejmują go z kin – więc siłą rzeczy, film musi być świetny, prawda?
Czy taka taktyka marketingowa zbuduje odpowiednią atmosferę oczekiwania wobec sequela?
Źródło: firstshowing.net



naEKRANIE Poleca
ReklamaDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1949, kończy 76 lat
ur. 1973, kończy 52 lat
ur. 1964, kończy 61 lat
ur. 1988, kończy 37 lat
ur. 1974, kończy 51 lat

