The Assassin
Kino z gatunku wuxia (np. Hero i Przyczajony tygrys, ukryty smok), które było w ubiegłym roku nagradzane i wyróżniane przez krytyków. Recenzenci chwalą przede wszystkim wizualny styl, który jest przepiękny, wyjątkowy i często zapiera dech w piersi. Jest to film, na który z przyjemnością się patrzy, ale to też stanowi problem, bo wizualny splendor odciąga od głębi historii. Wielu twierdzi, że po pierwszym seansie trudno tak naprawdę zrozumieć, o czym jest ta historia, i docenić jej zalety oraz poszczególne aspekty. Krytycy uważają, że film ten wiele zyskuje z kolejnymi seansami, gdy to wszystko zaczyna nabierać wyrazu, większego sensu i emocji. Dużo ciepłych słów dostaje Shu Qi, grająca główną rolę. Innymi słowy - magiczny film dla wymagającego widza, który akceptuje specyfikę gatunku kina wuxia. No urlTriple 9
Krytycy są bardzo podzieleni, ale zgadzają się w jednym aspekcie: po Johnie Hillcoacie, reżyserze Drogi czy Gangstera, oczekiwali czegoś o wiele lepszego. Dostajemy thriller, którego problemem jest scenariusz oferujący zawiłą historię dla chłopców, która stara się być ambitna i głęboka, ale jej to nie wychodzi. Wielu porównuje ten film do głośnej gry wideo, w której dużo jest biegania, strzelania i krzyków, ale koniec końców pod tymi zewnętrznymi warstwami niewiele się kryje. W samej historii zaś brakuje konsekwencji, a czasem nawet i logiki - przede wszystkim brak tu spójnego czynnika, który sprawiłby, że byłoby to wyjątkowe przeżycie. Dziennikarze podkreślają jednak, że niektóre elementy są w stanie zachwycić. Przeciętne kino, które nie wykorzystuje potencjału gwiazdorskiej obsady. No urlDaddy's Home
Chociaż jest to komedia o dwóch ojcach, krytycy przestrzegają, że nie jest to film familijny. Komedia w reżyserii Seana Andersa zebrała w większości negatywne opinie z uwagi na niedopracowany scenariusz. Mamy zatem przewidywalną historię oraz wtórne i ciągle powtarzające się przez cały film gagi. To też sprawia, że trudno się śmiać, gdyż co parę scen oglądamy ciągle to samo. Sama fabuła jest oczywista i niezwykle sztampowa. Dostajemy ograne schematy, które wielokrotnie widzieliśmy już w lepszej formie. Will Ferrell i Mark Wahlberg mają chemię, która sprawdza się na ekranie, ale przez zły scenariusz rozśmieszanie wychodzi im zaledwie sporadycznie. W pozytywnych czytamy, że to kino przeciętne dla wielbicieli Ferrella, który odtwarza tutaj gagi w swoim stylu. No urlThe Lady in the Van
Komediodramat z Maggie Smith w roli głównej, która jest bardzo komplementowana za to, co w tym filmie pokazała. To właśnie ona stanowi największą zaletę Kobiety w vanie. Recenzenci chwalą mądre podejście do historii i poruszające jej opowiedzenie. Dostajemy komediodramat, który potrafi jednocześnie rozbawić i wzruszyć, a to już duży sukces. W krytycznych uwagach można dostrzec zarzuty dotyczące przewidywalności historii - morał z niej wypływający jest na samym wstępie zbyt oczywisty. No urlThe Daughter
Australijski dramat z niezłą obsadą, w której znajdują się Anna Torv, Sam Neill, Miranda Otto i Geoffrey Rush. Dramat zagrany jest świetnie także przez nowe, nieznane nazwiska. Są emocje, ciekawa historia i tematyka, która może podzielić widzów i zmusić ich do myślenia. W negatywnych opiniach czytamy, że potencjał nie został w pełni wykorzystany i film nie wzbudza takich emocji, jakie powinien. No urlTo jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj