Bridgertonowie - serial kreuje trendy modowe
Jak się okazuje, premiera 2. sezonu serialu Netflixa Bridgertonowie miała pozytywne skutki nie tylko dla jego twórców. Znacznie wzbogaciła się również popularna marka John Lewis, której przedstawiciele niespodziewanie zaobserwowali szczególny wzrost w sprzedaży poszczególnych produktów. Co ciekawe, szybko okazało się, że nagłe zapotrzebowanie na pewne obiekty nawiązujące do stylu regencyjnego wcale nie było przypadkowe. Wszystkie rzeczy, które z dnia na dzień zyskały popularność, były bowiem związane właśnie z rekwizytami obecnymi na planie najnowszych odcinków uwielbianej produkcji kostiumowej Netflixa. Fani serialu Bridgertonowie zaczęli kupować przede wszystkim następujące rzeczy: - Tiary - sukienki w stylu retro - gorsety - zestawy do gry w krokieta Marka John Lewis podzieliła się również imponującymi statystykami sprzedaży powyższych produktów, niedługo po premierze kolejnej odsłony serialu Bridgertonowie. Jak się okazuje, ilość sprzedanych zestawów gry do krokieta, czyli ulubionego hobby bohaterów serialu, wzrosła aż o 90% w ciągu tygodnia. Ponadto w przypadku ilości wyświetleń sukienek i gorsetów i tiar w sieci, tygodniowe statystki wzrosły odpowiednio o 63%, 20% oraz 32%. Wiele wskazuje na to, że moda na styl wykorzystany w scenografii produkcji szybko nie minie. Serial niezmiennie cieszy się bowiem znaczną popularnością wśród widzów. Ponadto, Netflix, na którym obecnie można oglądać 2. sezon Bridgertonów, zapowiedział już kolejne sezony serialu.To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj