Majka Jeżowska będzie najważniejszą bohaterką w papierowej grze RPG nutka_w_nutkę_zgadza_się.exe. Piosenkarka jest dobrze znana, a jej utwory towarzyszyły wielu dziś dorosłym osobom w dzieciństwie. Tytuł gry nawiązuje do piosenki wykonanej przez artystkę w Opolu w 1979 roku, a sam scenariusz opiera się na przeboju Wszystkie dzieci nasze są. Jeżowska będzie w nim reżyserką musicalu, w którym mają wystąpić postaci graczy, a jego premiera jest przeklęta.  W RPG Majka Jeżowska będzie najważniejszą postacią niezależną, co oznacza, że narrator będzie wcielać się w nią i w ten sposób będzie wchodzić w interakcje z graczami w czasie rozgrywki. 

RPG z Majką Jeżowską

Twórczyni scenariusza, Maria Borys-Piątkowska, która na co dzień pracuje jako scenarzystka w branży gier, w wywiadzie dla portalu Plejada wyjaśniła, dlaczego zdecydowała się stworzyć RPG właśnie z Majką Jeżowską:
Głównym kopem do działania był koncert Pol'and'Rock 2019. Nie mogłam wyjść z podziwu, jaki odjazd wyprawia się tam na scenie. Pomyślałam sobie wtedy: Majka Jeżowska się nie starzeje, ona ciągle ma ten świetny vibe lat 80. I mój mózg powiedział: napisz o tym. A, że zawodowo piszę gry, to decyzja o formie była formalnością.
Scenarzystka opowiedziała także o reakcji wokalistki na pomysł, by uczynić ją postacią gry RPG:
Pierwsza moja rozmowa z Majką Jeżowską odbyła się przez telefon. Na moje pytanie, czy zgodzi się wystąpić – mówiąc ogólnie – w mojej grze, zgodziła się natychmiast i zapytała, czy jej postać może mieć tiule, no bo to w końcu ma być Majka z lat 80. Spotkałyśmy się na żywo, pokazałam Majce kilka nagrań z takich gier RPG, a ona w mig zrozumiała różnice między grami wideo a RPG (bo to często jest mylone). Nic, tylko grać z takimi graczami.
O powstaniu gry poinformowała także sama wokalistka na swoim profilu na Instagramie:
Jaram się, bo nie każda wokalistka może być inspiracją do gry, prawda?
 
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj