W najnowszej reklamie pojawiło się nowe logo Polsatu. W zapowiedzi jesiennej ramówki na 2021 rok wystąpiło ponad 100 gwiazd najważniejszych programów i seriali stacji. Przyjaciółki, Twoja twarz brzmi znajomo, Kuchnia, Komisarz Mama, Kabaret na żywo. Młodzi i moralni, Nasz nowy dom, Pierwsza miłość, Love Island. Wyspa miłości, Family Food Fight, Ninja Warrior Polska, Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami oraz Wydarzenia to tylko niektóre propozycje przygotowane dla widzów. Od jesieni 2021 roku wszystko dostępne jest również w Polsat Go. Motywem przewodnim spotu jest słońce. Słoneczne kule rozświetlają się promieniami nowych barw Polsatu, tworząc charakterystyczny wzór, który jest ważnym elementem scenografii i dekoracji. Kule wpadają na plany zdjęciowe programów, symbolizując m.in. emocje, które towarzyszą ich oglądaniu. Gwiazdy bawią się kulami i wysyłają widzom pozytywną, słoneczną energię. Tak Polsat zaprezentował nową identyfikację wizualną, która jest spójna z komunikacją pozostałych marek z Grupy Polsat Plus. Zdjęcia do spotu wizerunkowego były realizowane w kilkunastu lokalizacjach. Tłem, na którym rozbłysło nowe słońce Polsatu były zarówno najmodniejsze miejsca w stolicy, jak i podwarszawskie lasy oraz rozlewiska Wisły.

Polsat – piosenka z reklamy jesień 2021

Muzycznym motywem przewodnim reklamy prezentującej jesienną ramówkę Polsatu jest utwór zespołu Fitz and The Tantrums – I Just Wanna Shine. Reżyserem spotu jest Armin Kurasz.    
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj