Na rynku pojawi się nowa marka, którą sygnuje znana gwiazda. Tym razem to Scarlett Johansson postanowiła spróbować swoich sił w branży beauty i już niedługo będzie można zakupić jej produkty do pielęgnacji skóry. Tym samym aktorka dołączyła do grona takich osób jak Jennifer Lopez, Jessica Alba czy Millie Bobby Brown. Z kolei Rihanna, Selena Gomez czy Lady Gaga prężnie funkcjonują na rynku ze swoimi produktami do makijażu. Co już wiemy o marce Johannson?

Scarlett Johansson otwiera własną markę

Podbój półek sklepowych jest zaplanowany na 2022 rok. Scarlett Johansson jeszcze nie zdradziła jak będzie nazywać się jej marka. Wiadomo, że motywem przewodnim jest "czyste i przystępne podejście do piękna". Współzałożycielką firmy jest Kate Foster, przedsiębiorczyni i kierownik ds. urody/mody, która pełniła kierowniczą rolę m.in. w Victoria's Secret. Przedsięwzięcie będzie finansowane przez The Najafi Companies. Inwestor współpracuje m.in. z Millie Bobby Brown przy marce Florence by Mills. W oświadczeniu, którego fragment możemy przeczytać na portalu People.com, Johansson wyjaśnia:
Od dziecka fascynowała mnie transformująca moc piękna. Moja matka zaszczepiła we mnie pasję do dbania o siebie od wczesnych nastoletnich lat. Kilka lat temu odeszłam od moich przyzwyczajeń zakupowych z zakresu pielęgnacji, bo chciałam sama stworzyć coś, co będzie dla mnie prawdziwe. 
Za oceanem spekuluje się, że niedługo usłyszymy również o nowych markach Cardi B, Harry'ego Stylesa, Hailey Baldwin i Kris Jenner - cała czwórka podobno złożyła wniosek o zastrzeżenie znaków towarowych, które chcą wykorzystać dla własnych linii kosmetycznych.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj