Scarlett Johansson otwiera własną markę
Podbój półek sklepowych jest zaplanowany na 2022 rok. Scarlett Johansson jeszcze nie zdradziła jak będzie nazywać się jej marka. Wiadomo, że motywem przewodnim jest "czyste i przystępne podejście do piękna". Współzałożycielką firmy jest Kate Foster, przedsiębiorczyni i kierownik ds. urody/mody, która pełniła kierowniczą rolę m.in. w Victoria's Secret. Przedsięwzięcie będzie finansowane przez The Najafi Companies. Inwestor współpracuje m.in. z Millie Bobby Brown przy marce Florence by Mills. W oświadczeniu, którego fragment możemy przeczytać na portalu People.com, Johansson wyjaśnia:Od dziecka fascynowała mnie transformująca moc piękna. Moja matka zaszczepiła we mnie pasję do dbania o siebie od wczesnych nastoletnich lat. Kilka lat temu odeszłam od moich przyzwyczajeń zakupowych z zakresu pielęgnacji, bo chciałam sama stworzyć coś, co będzie dla mnie prawdziwe.
Za oceanem spekuluje się, że niedługo usłyszymy również o nowych markach Cardi B, Harry'ego Stylesa, Hailey Baldwin i Kris Jenner - cała czwórka podobno złożyła wniosek o zastrzeżenie znaków towarowych, które chcą wykorzystać dla własnych linii kosmetycznych.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj