Serena Williams, uznana tenisistka, próbuje swoich sił również na innym polu. Wciela się w rolę Wonder Woman w nowej kampanii reklamowej odnowionego serwisu streamingowego DirecTV. Kampania została zaprezentowana podczas jednego z pierwszych meczów sezonu piłkarskiego na ESPN, amerykańskiej całodobowej stacji telewizyjnej poświęconej tematyce sportowej.

Serena Williams – reklama

60-sekundowa reklama nosi tytuł Wonder Williams. Prezentuje ona mężczyznę i kobietę oglądających transmisję DirecTV Stream, którzy przełączają się pomiędzy meczem Williams a sekwencją z centrum handlowego z Wonder Woman 1984. Nagle tenisistka przemienia się w superbohaterkę, odgrywaną w filmie przez Gal Gadot. Znajduje się ona w centrum handlowym, które jest atakowane przez wyrzutnie piłek tenisowych. Williams podejmuję walkę we własnym stylu, rozprawiając się z nimi swoją złotą rakietą. DirecTV wyznało, że na tę kampanię reklamową wydało więcej niż na jakąkolwiek inną od 2015 roku. Serena Williams jest zdobywczynią 23 Wielkich Szlemów w grze pojedynczej. Uważana jest za jedna z najwybitniejszych tenisistek w historii tej dyscypliny. Powołując się na kontuzję, zrezygnowała z udziału w tegorocznym US Open. To nie pierwszy występ Williams w reklamach i kinie. Wcześniej wystąpiła między innymi w filmach Ocean’s 8, Beyonce: Lemonade czy Piksele.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj